babe <3

Du är tillsammans med? - Marcus toftling
Hur gammal är han? - 20
När fyller han år? - 23 maj
Var bor han? - Kumla
Vad har han för färg på rummet? - Vitt
Har han/hon någon fobi - ja massor
Är han/hon beroende av någonting? - mig hihi ;)
Är han envis? - både ja o nej, beror väl på vad de handlar om
Vad gör han på helgerna? - myser med mig :))
Kommer han/hon bli en bra pappa/mamma? - ja, verkligen
Varför är du tillsammans med honom? - För att jag älskar honom, han är underbar :)
Föll du för honom direkt? - yeess
Du har roligt med honom? ja klart
Du skulle kunna bo med honom? de gör jag redan :))
Vad är det finaste han sagt till dig? - allt han säger
Hur träffades ni första gången? - när vi va mindre nångång
När blev ni tillsammans? - första gången 12 dec 2006 å sen nu igen för ett tag sen
Kände ni varandra innan ni blev ihop? Jaa
Har ni sovit över hos varandra? - haha ja varje dag
Har ni bråkat någon gång? - Ja men det hör till ^^
Vem håller fjärrkontrollen? - haha MARCUS
Har ni sagt "jag älskar dig" i verkligenheten till varandra? - varje dag
hur länge kommer ni vara tillsammans? - föralltid hoppas jag (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0