ensam är jag stark, tillsammans är vi oslagbara

hejsan, ligger här brevid en snarkande älskling och kan inte sova för fem! har så jävla ont i magen, usch. alla hjärtans dag idag då, marcus å jag bestämde att vi inte skulle köpa nått utan bara gå ut å äta, men när han kom hem från jobbet hade han köpt rosor iallfall, fick sån ångest så gick å handlade lite till honon med! Sen bjöd han mig på trerätters, ååh! sen hem så kolla vi på film o bara möös! jag älskar dig verkligen!

tidigare på dan var fröken gidegran här, vi va på af, färga mitt hår å drack kaffe..
nu ska ja försöka sova igen måste igentligen till skolan imorn, hoppas maghelvetet sslutar göra ont!!!

tyyyp såhäära fult är mitt hår just nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0