skitregn

hallåhallå! Sitter ute i regnet å röker just nu, har precis tryckt igenom min jäkla tungoiercing som xt igen eftersom jag inte haft i den på några veckor, men de gick minsann haha.

Idag tvinga älskling med mig till gymmet, å fy fan vad träligt det är.. usch och fy. men aja ska man va fin får man lida pin.
Var hos johanna å tim förut å fika, prata lite utomlandsresor o grejer ^^ mh värme.
Här om dagen va vi ute i snökaoset å gick runt typ hela kumla, rätt skönt men jobbigt å gå när de snöar, va ute två timmar tror jag :o

Imorgon ska jag till hallsberg en sväng, träffa mina fina vänner och min mamma! Fann vad jag kommer sakna henne å alla andra i min familj när vi flyttar, fast har min fina älskling som tar hand om mig hihi!
längtar verkligen tills första april, ny fin lägenhet med mkn älskade <3

Näähäj nu ska jag mysa ner mig med honom å titta film. HEEEY!!

och såhär ser mitt hår ut numera, fast har ingen hårförlängning i .__.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0