trötttrötttröttttt

fyfan i helvetet vad trött jag är, sitter i massagestolen på jobbet och har precis slutat ett nattpass, väntar på mitt tåg som går halv nio. gick upp typ vid tolv igår på dagen och har inte sovit sen dess för ja inte kunde på kvällen innan jag skulle iväg hit, nä fy va trött jag är.. har vart en hård natt och allt har gått som det inte ska.. Jaja sova resten av dagen är vad jag ska göra iallafall!

Igår tog jag å älskling det lungt bara, åt morötter å dipp och kolla lite filmer bara.. hahah här om dagen skulle cphasse köpa nått skit i vingåker, så vi åkte dit, va hände på hemvägen? woops sa det så gick marcus bil sönder, mitt ute i skogen långt åt helvete, men tim och johanna kom å bogsera oss tillslut, uschh för det..

jaja, jobbigt att skriva från mobilen, hörs puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0