fredagskväll

godkväller. ligger här i soffan och glor paradise hotel. min fina älskling sover för han ska upp o jobba imorn.
typiskt. för denna helg jobbar inte jag!!
skulle ha gjort det både lördag och söndag, men har legat i feber hela veckan, igår trodde jag att jag
hade blivit frisk, mådde väldigt mycket bättre än vad jag gjort, ingen feber.. nejnej vänta bara.
frammåt 10 på kvällen sa det poff i örat och jag hade ont hela natten, kunde inte sova,
somnade klockan fem.
 
vaknade och var lite bättre i örat, men hade fortfarande ont, så ringde till vårdcentralen så fick komma in
akut, var väl tur det.. fick nått jävla skit, en liten tub som kosta (!!!) 240 spänn.. HALLÅ?
jäkla öroninflammaton!
aja, nog om det, fick sjukskriva mig iaf, som hela veckan. fyfan..
 
emma och thency var här en sväng nyss, pratade skit och rökte hähä det vi är bäst på.
är så glad att ha er i mitt liv. underbara är ni.
 
jaja, malcom levererar som alltid på x-factor..
loveya
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0