Lördagsmorgon

Hallå!
Sitter och väntar på tåget som går om 15 minuter, har jobbat natt och är as pissnödig och törstig..

Jobbade med mari inatt, toppen!
Samma nu natten som kommer.
Vill iaf bara att klockan blir halv nu så jag får åka hem och sova.
Tråkigt att jag och älskling jämt ska jobba om varandra, som idag, jag jobbar natt, han dag. När jag jobbar kväll, jobbar han dag, gah så jävla typiskt.. När båda jobbat dag så ligger vi döda i soffan och orkar inte göra något.

Aja, förra helgen drack vi, kors-i-taket men fyyyy så bakis jag blir.. Usch.
Började iaf hos oss ett jävla gäng sen drog vi ut på krogen, utklädda o fina ;)
Förstår inte hur jag pallade dricka fredag och lördag vaaaarje helg förut,
Nä nån måtta fåre vara!!

Aja, tråkigt mobilinlägg vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0